2013. június 20., csütörtök

Október 21.

Október 21.Hétfő

Ma a tanárok elemükben voltak,kvázi feleltettek ezerrel.A mai 6 órámból 4 óra feleléssel telt.
Reggel,mikor beértem a suliba,soha nem hallott csend fogadott.
-Oké,ez különös!-mondtam,inkább csak magamnak,halkan.
Ahogy közeledtem a szekrényem felé,találkoztam néhány a-s lánnyal,meg pár 11.b-ssel.
Furcsa volt,eleinte teljes mértékben abszurdnak tartottam az egészet,aztán később kiderült,hogy a Báthoryban október 21.-vagy annak közvetlen közelében lévő dátum-mindig feleléssel vagy dolgozatíratással  megy el.Na,hát így történt az,hogy az osztályunk 2/3-a karót kapott magyarból,töriből,kémiából és énekből!
 
  Az első órám matek volt,mázlimra nem engem hívott a táblához a tanár.Szekeres egy agyrém!
A második órámon viszont már nem úsztam meg a felelést. Töriből épphogy összekapartam egy kettest,de voltak,akik nem jártak ilyen szerencsével.Két horkolás között Szundi tanárnő kinyitotta egy számára szimpatikus oldalon a naplót,majd miután felébredt,a maga kellemetlen kómás hangján felszólította Dávidot.
-Mayer Dávid lépjen a táblához!
Szegény Dávid úgy elfehéredett,mint a frissen festett fehér fal.Lassan lépett a táblához,majd feltette a térképet.
-Kezdjük egy kis ismétléssel!-harsogta a tanár.-Mayer,kérem ismertesse a magyarok útját a honfoglalással kapcsolatosan!
-Hát...öhm..
-Merre vándoroltak a magyarok?
-Ó,a térkép jobb sarka felé!-bökött rá az állványról lógó térképre Dávid.
-Vagyis?-kezdett el pirosodni Szundi tanárnő arca.
-Hát,a térkép bal sarka felé!-bólogatott Dávid.
-Az előbb még jobb volt!-röhögött fel Karcsi,mire néhányan követték,néhányan pedig csitították,kevés sikerrel.
-Mayer Dávid ismertesse hány főistenük volt a görögöknek és nevezze meg őket!-vörösödött Szundi.
-Hát..Tíz?-nézett a tanárra Dávid,majd a reakcióját látva már javította is magát-...zenegy!...kettő?!TIZENKETTŐ!
-Mayer Dávid leül,Takács Károly jöjjön a táblához.
-Tanárnő?-kezdett bele Dávid félénken.-Csak két dolgot szeretnék..-folytatta,mire néhányan felröhögtek.
-Ki vele,de gyorsan!
-Tetszik tudni,le van húzva a slicce.-kezdte,mire Szundi tanárnő rák vörös lett és megnézte,úgy van-e ahogy Dávid állítja.A reakciójából ítélve úgy volt..-A másik pedig az,hogy kutyagumi ragadt a cipőjére.-ez a bejelentés már komoly röhögést érdemelt az osztály részéről.Dávid mosolyogva meghajolt,majd ismét a tanárra nézett.-Akkor megvan a kettesem?-húzogatta a szemöldökét.Szundi egyszerűen robbant!Mint egy időzített bomba,óramű pontossággal kezdett bele a mondandójába.
-KILENCEDIK BÉ AZONNALI HATÁLLYAL HAGYJÁTOK ABBA A RÖHÖGÉS!MAYER DÁVID AZ IGAZGATÓIBA,MOST!-mutatott az ajtóra.
-Akkor nincs meg a kettes?-szomorodott el Dávid,majd Szundi fenyegető tekintetét látva elindult az igazgatóiba.
-Felháborító!-fújtatott a tanár,majd hagyta a feleléseket,köszönte,többre nem volt kíváncsi.
  Dávid a nap hátralevő részében már nem jött vissza az osztályba,állítólag az igazgató nem tudott mit kezdeni vele és hazazavarta,hogy "Gondolja át,amit tett és bűnhődjön",persze mint utólag kiderült,Dávid cseppet sem bűnhődött.

Kémián Viczián is feleltetett,ezúttal Orbit került sorra.
-Kérem írja fel a víz képletét.-kezdte a tanár.
Orbit nyitott szájjal rágni kezdte rágóját,amiről még az utolsó padban is meg tudták állapítani ,hogy mentolos.
-Nem tom'.-rántotta meg a vállát.
-Mi az hogy nem tudja?! Általános iskolás tananyag!-akadt ki Viczián.
-Nem volt kémiám..-rágta tovább feltűnően a rágóját Norbi.
-A bizonyítványában pedig benne volt hogy hármas eredménnyel teljesített!
-Jha,nem jártam be.-fújta fel a rágóját.
-KÖPJE KI AZONNAL AZT A RÁGÓT!-kiáltotta el magát a tanár.
Orbit mosolyogva lépett a kukához,majd kivette a szájából a rágót,és úgy beledobta,hogy koppant!
-Ravasz Norbert,maga igencsak ravasz egy fickó!-csóválta a fejét a tanárunk.
-Mint ahogyan a nevem is mutatja,ez családi örökség,Júlika tanárnő!-szólalt meg ,mire megint mindenkiből kitört a röhögés.
-Kilencedik bé,a sírba tesztek!
-Földet is teszünk magára,ha úgy kívánja!-szólalt meg András.
-Nézzétek már!Megszólalt a Riska!-kiáltott fel Ricsi,mire még jobban röhögni kezdtünk.

 Magyaron viszont már senki nem röhögött.Papp annyira kiakadt ránk,hogy 4 osztályfőnökit 5 perc alatt kiosztott a " magatartási problémáink" miatt.Ő csak 2 embert hívott ki felelni,de egyikük se tudott semmit.Végül magyar helyett egy szemre hányós órát kaptunk,ami miatt sokunknak elment a kedve mindentől.
Aztán jött az énekóra.Mező Erika nem bízta a véletlenre,dolgozatot íratott,mondván" Ez a dolgozat beleszámít a félévi jegyetekbe.A 75%-át ez adja".Köszike,hogy szóltál,addig nem parázott senki,amíg meg nem tetted..De mindegy is,valószínűleg ez is kettes lesz,legalább is remélem elérem azt a szintet.
Egyébként..hogy lehet énekből dolgozatot íratni?Magyarázza el valaki,mert nem értem!

Miután a 6. óránknak is vége volt,Zoéval úgy döntöttünk,hogy beülünk valahova enni.
-Szóval?-kérdezte.
-Mi az?
-Jajj,tudod te!-bökött oldalba.-Mi van köztetek?
-Mi van köztünk Kivel?-értetlenkedtem.-Nem tudom,miről beszélsz..
-Ne hazudj!-mosolygott továbbra is barátnőm.
-Bee,várjatok!
Mikor hátranéztem,kissé ledöbbenve vettem tudomásul,hogy Őfelsége Farkas Róbert és hű csatlósa,Baronya András siet felénk.
-Hát ezek meg?-lepődtem meg.
-Merre mentek?
-Még nem tudjuk.Úgy volt,hogy beülünk valahova kajálni.-magyaráztam,mire a két fiú összenézett.Minta Riska-   as  Andris-  kacsintott volna,majd pötyögött a telefonján valamit,és csak utána nézett újra ránk.
-Okés,mehetünk?Mutatunk nektek valamit!-mosolyodott el.
-Zoé,azt hiszem én félek tőlük!-mondtam pont olyan hangsúllyal,hogy érezni lehessen,komolyan gondoltam,amit mondtam..
-Bee,azt hiszem én is!





1 megjegyzés: