2013. április 4., csütörtök

Október 15.

Október 15. Kedd


Végre itthon.Az úgy volt,hogy annyira ideges lettem,hogy a hajamat kitéptem,és szó szerint felszakadt a bőr a fejemen,amit össze kellett varrni.Úgy 2 napja kiszedték a varratokat,így ma már mehettem suliba.

Reggel mikor felkeltem,eleve késésben voltam,de nem érdekelt.Senki nem tudta,hogy megyek-e,szóval Anna elvitt kocsival miután elkészültem.
7:45-kor állt meg a kocsi a suli előtt(néztem az órát).
-Bee?-hallottam meg Zoé hangját.-Nézzétek!
Én csak mosolyogtam,mikor a többiek odajöttek és elkezdtek faggatni.Arcomra ráfagyott a mosoly,majd minden szó nélkül bementem a suliba.
-Bernáth kisasszony.Hogy van?-érdeklődött Medináczky.
-Köszönöm igazgató helyettes asszony,jobban.-azzal végigmentem a folyosón és bementem a termünkbe.Csak hárman ültek bent.Áron,Alex és Marci.
-Sziasztok!-köszöntem,majd levágtam magam a helyemre és bedugtam a fülemet.Pár szám után valaki kiszedte a fülemből a fülhallgatót.
-Becsöngettek.-mondta.Mikor nagy nehezen hozzászokott a szemem a fényhez,és sikerült kiszednem a tankönyveimet,mindenki kiabálni kezdett.Persze nem velem..
-Nézzétek!-mutatott hirtelen Tami az ajtó felé,kezében egy olvadozó csokidarabbal.Mindenki odanézett és elcsendesült.Az ajtófélfának támaszkodva egy 20-as éveiben járó nő  állt.
-Sok a hülye,kevés a golyó!-csóválta a fejét.-Mindenki leül!-erre mindenki aki állt,és nem a helyén,leült a földre.-Úgy értem a helyére,gyorsan!-ütögette meg  a karóráját,majd besétált a terembe.-Oké.Én vagyok az új etikett tanárotok.A nevem Mentosz Orsolya.-mondta.
-Tanárnő,mi az az etikett?-lökte a magasba a kezét Karcsi.
-Tudod,hogy kell teázni meg ilyesmi...-válaszolt Zoé.
-Nem.Az etikett jelentése: udvariassági szabályok összessége a társadalmi érintkezésben.-szólalt meg Alex,mire mindenki rá nézett-még a tanár is-nagy kerek szemekkel.-Mi van?-nézett szét.
-Öcsém,ugye nem vagy titokban lány?!-törte meg a csendet Ricsi,mire mindenki felröhögött.
-De vicces vagy,Ricsi baba!Melyikünknek is van ékszer doboza?-rebegtette a szempilláit Alex,úgy mint a lányok,mire még nagyobb lett a röhögés.Aztán mikor mindenki felfogta a mondatának a jelentőségét,akkorát röhögtek,hogy példának okáért Orbit majdnem kiesett a helyéről.
-Tehetek én arról,hogy anyámék lányt akartak?-vonta meg a vállát Ricsi.
-Na,gyerekek elég!-törölgette a szemét a tanár is.Óra végéig röhögtünk,majd mikor kicsengettek,mindenki összepakolt és elindultunk tesire.A tornaterem pár száz méternyire van a sulitól,így a dupla tesi már megszokottnak számított a suli életében.Amíg eljutunk a tornateremig,3 zebrán kell átmenni.

-Bee,mi történt?Tudod..-jött oda Tamara.

-Hosszú történet,már jól vagyok,és ez a lényeg.-mosolyogtam.
-Azért elég durván néztél ki!-társult  mellénk Dávid,Ricsi,Orbit és Marci is.-Mivel tudtad így felhúzni,Marci?
-Nem én voltam..Tudtommal!-nézett rám.
-Nem!-mosolyodtam el.
-Azért elég rendesen kitépted a hajadat!-csóválta a fejét Ricsi.
-Na,hagyjuk a témát,különben rakatok mindegyikőtök nyakába egy nyakpc-t!-nevettem el magam.
-Egy mit?-szaladt fel Ricsi szemöldöke a homloka közepére.
-Mindjárt mutatok róla képet!-nevettem el magam,aztán a telefonomban kezdtem keresgélni.Mire odaértünk a zebrához,pont pirosat kaptak a gyalogosak.-Megvan!
-Most te ugye csak viccelsz?-nézett rám elkerekedett szemekkel Dávid.












Olyan komolyan néztem rá,amennyire komolyan csak tudtam.

-Úgy nézek ki,mint aki viccel?
-Bee,ne hülyülj!-pislogott nagyokat Zoé is.-Ez még nekem is durva!
Erre viszont kitört belőlem a röhögés,amit eddig elfojtottam magamban.Annyira röhögtem,hogy Marciék is elkezdtek röhögni és a zebra közepén nem bírtuk tovább.
-Ne!Le kell ülnöm!-röhögött Orbit,majd a zebra kellős közepén fogta magát és leült.-Nyomkodjátok már azt a szar gombot..-csuklott el a hangja,majd vállai rázkódni kezdtek és röhögött.
-Bee,rajtad a sor!-tette a kezét a vállamra Ricsi.-Te röhögtetted meg,te is mented meg a kocsiktól!-röhögött.
Úgy 10 perccel később abbahagyta,és a dudáló kocsik sofőrjeinek bemutatva átment a zebrán.
Mikor odaértünk a tornateremhez,egyből Zo-hoz szaladtam.
-Zo,hogy is van az a szám?
-Melyik?Az izés...?
-Ahha!-bólogattam,mire Zoé elkezdett dúdolni,majd nagyjából előadta a dalt is... 






5 megjegyzés:

  1. Jóó lett.. Ó szegény Bee.. Orbit háát megnéztem volna élőbe is xD

    VálaszTörlés
  2. Na abban igazad van hogy ez nem a Szent Johanna Gimi története. Nos... azonban viszont olyan szépen lenyúltad Leiner Laura írói stílusát hogy én is csak nézek. Lehet hogy a sztori nem Reni és Cortez szerelméről szól, de sokkal idegesítőbb hogy megpróbálsz ugyanúgy írni mint Laura, de annyira nem megy... ez nem a te stílusod. A SzJG-t azért szeretik olyan sokan, mert az írónőnek sikerült úgy megirnia hogy nem rohant a sztorival, mégsem untatta az olvasókat. Na te nem ezt csinálod. Ennél már az is elviselhetőbb lenne ha szóól szóra Leírnád a SZJG-t más stílusban, na de ez... a neveket elloptad(csak hogy példa is legyen:Cortez... ilyen nevet nem találsz minden névkönyvben) a naplóírás sem eredeti, és szerintem az emót is onnan szedted, na de mindegy. Szerintem a saját stílusodban kéne írnod nem Laurájéban mert kiszúrja a szemem a sok hasonlóság...(Budapest 2.kerület). Én nem bántásból írom ezeket, de 1.: ez lopás 2.:még csak nem is jó 3.:te tudnál jobba is. Remélem hogy ezzel inkább segíettem és 10 perc múlva nem kapok vissza egy szitkozódós levelet hogy én mennyire rosszul látom a dolgokat, mert a véleményem nem fog változni.
    Üdvözlettel: Lilly
    u.i.: nem az ellenséged vagyok...

    VálaszTörlés
  3. JA hogy még jóvá is kell hagynod... na arra várhatok xddd azért gondold meg mit csinálsz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. eddig mindent jóváhagytam,amint láttam,hogy hozzászóltak.... legalább is tudomásom szerint!

      Törlés
  4. Tetszik*.*Nem toom lehet írtam már csak nem hagytad jóvá!? Mindegy:D Nézz be van neked meglepetés;D http://dreamsbwiw.blogspot.hu/p/dijak.html (a kérdés nem változik;))

    VálaszTörlés