2013. április 20., szombat

Október 18.

Október 18. Péntek.

Hát,ez a nap is elérkezett.Reggel korán felkeltem,elmentem sétálni Eddyvel,majd mikor kikísértem a metróhoz beugrott valami..
-Eddy?Azt mondtad,hogy közelebb költözünk  Pesthez.De mi már itt lakunk...akkor hova közelebb?-tettem, csípőre a kezemet.
-Ó,pici lány,nem tudsz te még semmit!-nézett rám,szeméből pedig mintha kihunyt volna az a természetes kék szín,helyét pedig egy inkább fakó szürkének adta volna át.-Kerüld a bajt,és mindig legyen veled valaki,amíg vissza nem jövök!-ölelt meg.-Ne csinálj hülyeséget,és kérlek,kerüld a feltűnést!
-Miért csinálsz úgy,mintha menekültek lennénk?-húztam össze magamon a pulcsimat,mivel a gondolattól kirázott a hideg.
-Mert azok vagytok...-súgta a fülembe,majd hirtelen felpattant a metróra,az pedig elindult vele.
Hogy értette ezt?-tűnődtem.Aztán eszembe jutott.Az SMS-ek,az hogy el kell mennünk,az hogy soha nem maradtunk 4-5 évnél tovább,hogy kerültünk minden olyan helyet,ahol esetleg bajunk eshetne..
-Hát ez kész röhej!-túrtam bele hajamba,majd kínosan felnevettem és megfordultam.Az ütő is megállt bennem,amikor az egyik hajléktalan ott állt,pár centire tőlem,orromat a szájszaga és az alkohol elég természet ellenes bűze csapta meg.Szája mosolyra húzódott,de olyan ijesztő volt,hogy komolyan megrémültem.Ki tudja mit akart?
Elindultam,szinte futva,egyenesen haza.Azonnal beszélnem kellett Annával.
Ám mikor hazaértem,senki nem volt ott.Felvettem inkább a táskámat,majd elindultam a suli felé.Épp,hogy bezártam az ajtót,megcsörrent a telefonom.
-Csőcsá-szóltam bele.
-Csáó.Otthon vagy?
-Ebben a percben léptem ki az ajtón.
-Gyere ki a kanyarhoz!-azzal letettem a telót.

Elindultam,ki a kapun,egyenesen a motor felé,amin osztálytársam,Marci ült.
-Szép reggelt!-mosolygott.
-Mi benne a szép?-szaladt fel a szemöldököm.-Amúgy,mit keresel itt?
-Nincs kedved lógni?
-Mi van?-röhögtem el magam.-Te meg a lógás..
-Szóval?-mosolygott továbbra is.
-Miért?
-Mit miért?-nyújtotta felém a piros-fekete bukósisakot.
-Miért akarsz lógni?
Megvonta a vállát,majd segített felszállni-nem volt rá szükségem,de csak azért is...- a motorra,aztán elindultunk.Nem tudom mennyit mentünk,vagy hogy merre.Egyben biztos voltam.
Marcinak gőze sincs ,hogy kerülünk haza!Az pedig elég érdekes,amikor ő vezet!

Mikor elég hosszú idő után megálltunk,én leszálltam a motorról,és elindultam az épületek felé.Nem tudtam,hol vagyunk,aztán mikor megkerültem az egyik épületet,rájöttem,hogy a táborba hozott.
-Miért jöttünk ide?-ráncoltam a szemöldökömet,mire ő felnevetett.
-Gondolkozz.
-Egy kis segítség?-néztem rá,egy féloldalas mosolyt erőltetve az arcomra.
-Szabad a gazda?-mosolygott rám.
-Miért,eddig karóhoz volt kötve?
Megint elröhögte magát.
-Tudod,azt rebesgetik,hogy nem sokára jön egy új gyerek hozzánk.Csakhogy,ha valaki jön,akkor valaki megy is!-nézett rám.-Tudom,mit titkolsz,Bee!
-Hogy érted?Mit titkolok?-nevettem el magam.
-Tudom,hogy le kell mennetek!Már akkor rájöttem,amikor az az Eddy gyerek megmondta a sulinál!
-Te hallottad?-néztem kikerekedett szemekkel.-Az osztályunkból?
-Nem.
-Marci,ugye te nem hallgattad ki,mit beszéltem Eddyvel?!-léptem közelebb hozzá.
-Hát...talán..-nyújtotta a szót.-De nehogy félre értsd!  Csak nem tetszett a srác képe..Túl..emos.
-Túl milyen?-nevettem el magam.-Akkor én meg Zoé?Na,erre varrj gombot!
-Az más!Azok után,amit abban a videóban mondtál-ami nem mellékesen a neten kering- mindannyian próbálunk védeni.Mármint,tudod,hogy értem.
Hát nem tudtam.Halvány lila gőzöm se volt róla,mire értette.Sőt!
-Marci,ugye erről más nem tud?!
Megcsóválta a fejét.
-Szóval akkor,egyedül te tudsz róla,hogy elmegyek félévkor..-húztam össze a pulcsimon a cipzárt
Bólintott.
-Zóénak se mondtad el?-nézett rám.
-Nem.Eddy szerint nem kellene.Bízom benne!-fordultam vissza egy percre a tábor felé.-És benned is bízom!
Mikor visszanéztem,csak egy őszintének tűnő mosolyt láttam,aztán ismét felvettük a bukókat és hazavitt.Délre otthon is voltam,de nem voltam egyedül.Bár Marci hazament,Alex átjött.És Ricsi is.
Szóval,nem volt okom  magamba fordulni.
-Ennek már az kevés,hogy az anyja szűz!-kiáltott fel Ricsi,amikor megnéztek egy videót.Alapjáraton az volt a videó lényege,hogy a kis csaj egy .óvszert dug az orrába és a száján húzza ki...Hát,hagyjuk is inkább a véleményemet.!
-Ennek az anyád szűz és apád terhes szituáció a legmegfelelőbb!-kontrázott rá Alex,majd hányást imitálva elment a géptől.Persze a videót úgy hagyta,Ricsi pedig egyenesen az ágyamra vetette magát.
-Szép,mondhatom!Felelősség teljes fiúk!-csóváltam a fejemet.

Aztán kidőltem,mint ahogy a krumplis zsák szokott..



4 megjegyzés:

  1. "-Ennek az anyád szűz és apád terhes szituáció a legmegfelelőbb!-kontrázott rá Cortez,majd hányást imitálva elment a géptől".
    Csak nem GoodLike?:D Most vagy én vagyok lemaradva vagy hülye vagyok de nem emlékszem arra amit Edddy mondott Bee-nekxdd Mondjuk ebben az is közbe játszik,hogy este van de nembaj:D Ahogy tudod hozd a részt mert kíváncsi vagyok mi lesz még itt:D;D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ha.ha.ha. De bizony,GoodLike;) te vagy lemaradvaXD ;) igyekszem:)

      Törlés
  2. Nagyon jó lett :D Kiváncsian várom a folytatást és a továbbitörténéseket! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jóóó imádom!Gyorsan kövit!:)

    VálaszTörlés