2013. április 2., kedd

Október 6.

Október 6.Vasárnap

Hú,hát büszke vagyok magamra.Tegnap végig ültem a misét és megegyeztem apával is.Ma reggel  zenével keltem,-mint álltalában-aminek köszönhetően neki álltam lég gitározni. Hát valami vérpezsdítő élmény elképzelni,hogy kint állsz több ezer ember előtt és előadod a gitárszólódat.
Annyira bele merültem a "húrok"  nyúzásába,hogy észre sem vettem,hogy megjöttek Tamiék.
-Bee,te mégis mit csinálsz?-álltak az ajtóban Zo-val együtt.
-Minek látszik?-röhögtem el magam,mire Zoé is mellém szegődött és ő is gitározni kezdett.Tamara pedig csak nézett minket.
-Most ti komolyan rosszabbak vagytok,mint Andrisék?-nézett megrökönyödve.
-Kizárt,náluk nincsen rosszabb!-jelentette ki Zoé,majd térden csúszva fojtatta a gitározást.
-Legalább megmondaná valaki mi ez a  ricsaj?
Egyből felpattantam Zoéval együtt.Csendben néztünk Tamarára.
-Ez nem ricsaj!-kérte ki Zo.
-Ez Slipknot!-fejeztem be Zo mondatát,majd rámosolyogtam .SLIPKNOT!
Úgy egy órával később már normális állapotban voltam,vagyis lenyugodtam és  fantasy filmeket kerestem a neten,amikor a hangfalból egy ismerős derengés hallatszott fel.
A közösségin írt rám valaki.
-Ilyenkor?-kérdeztem jó hangosan,úgyhogy Zoé és Tamara is odajöttek.

Rákattintottam a kis ikonra,majd megrökönyödve láttam,hogy Áron írt.

Mácsek Áron üzenete:Szia.Érdekel jó horror film?
Bernáth Gabriella üzenete: Csőcsá.Hogy ne érdekelne?:D
Mácsek Áron üzenete: Átvigyem?Kiírtam DVD-re :)
Bernáth Gabriella  üzenete: Áthozhatod.Majd mond Annának ,hogy osztálytárs vagy,úgy tuti beenged

Azzal kiléptem a közösségiről és folytattam a film keresést.
Végül is találtam párat.(Néhány:  Vérfarkas:A szörny köztünk van,Felhőatlasz,Hobbit:Váratlan utazás, Boszorkányvadászok.)
Épphogy felsoroltam,miket találtam,megjelent Áron is a DVD-vel.Nem maradt sokáig,csak odaadta.
-Akkor mit nézzünk?-néztem Tamarára és Zoéra.
-Szerintem horrort.-jelentette ki Zo.
-Szerintem meg fantasy.-kontrázott rá Tamara.-Válassz.
-Akkor nézzünk fantasyt!Zoé,nem tudom mi ez,nem biztos,hogy végig néznéd.Tudom,hogy nem szereted a nagyon durva filmeket.
Azzal kiválasztottam  az első filmet(Vérfarkas...)  és elindítottam.Már az eleje is tetszett.Amikor letépte a lónak a fejét és bedobta a házba,ahogy átváltozott..Hát,imádtam!
Késő délután volt,amikor Tamarával és Zoéval lementünk kajáért a földszintre.Kinyitottam a hűtőt,de az full üres volt.
-Bee,itt egy papír.-lóbálta meg előttem a kis papírfecnit Zoé.
-Köszi-vettem el,majd elolvastam,mi van ráírva.-Mit szólnátok a gyors kajához?
-Meki?-csillant fel Zoé szeme.
-Nem.-nevettem el magam.-Pizza!Vagy gyros,kinek mi kell!-vontam meg a vállam.
-Az még jobb!-rohant a cipőjéért Zoé.Tamival összenéztünk,majd mikor mindenki felöltözött,elindultunk...volna!Csakhogy a sors-vagy egy imádni való személy-nem így akarta.Amikor Zoé kilépett az ajtón,és megtette az első lépést,egyúttal rá is lépett egy gereblyére(!!),ami szépen fejbe vágta.
-Jézusom,Zo.Jól vagy?-guggoltunk le hozzá.
-Látom,megérte elmenned a templomba.-fogta a fejét majd felült.Pár perccel később felállt,és elindultunk a pláza felé.Út közben Zoén röhögtünk,mivel állandóan beszólt valamit,mint például "Azért jó nagyot koppant!" és "Ha ezt Anna látta volna!".

Mikor megrendeltük a pizzánkat,és mellé az innivalókat,tovább fokozódott a hangulat.Tamara is beszállt a hülyülésbe,aztán megjelent Dávid,aztán Marci,Karcsi,Ricsi,András,Robi,és Orbit. Hát ,hogy ott mekkora röhögések voltak!Elmeséltem nekik,hogy milyen belépője volt az új papnak,majd Zo ismertette a választ arra a kérdésre,hogy miért is van neki egy nagy,piros folt a homlokán.
Ezt is díjazták,aztán mikor kihozták a rendeléseket-többet,mivel utólag a srácok is rendeltek- egyből elkezdődött egy kisebb kajacsata,amiből az lett,hogy Ricsi fejére egy szelet szalámis pizza-egy egész szelet!- került,Orbit pólójára gomba ragadt-ki rendelt gombás pizzát?-,Karcsi hozta a formáját és felment az orrába a cola,amitől úgy kezdett el röhögni mint valami elvetemült gyilkos,és ha ez még mindig nem lenne elég, András ráborította a saját pizzájára Robi üdítőjét..
-Most ezt hogy eszem meg?-riadt meg András.
-Szürcsöld le!-vetette fel az ötletet Dave.
-Szerintem egyszerűbb,ha valahogy elrejtitek!-mondta Zoé.
-Szerintem meg megoldjuk ezt anélkül is!-mosolyodtam el,aztán kicseréltem a saját pizzámat Andriséra,és elkezdtem enni.-Hmm,nem is rossz..Jó kis..narancs íze van..
Erre mindenki vett egy szeletet,így szerencsére hamar elfogyott a pizza.Persze nem azért,mert gusztusosan hangzott,vagy nézett ki,inkább azért,mert ebből is lesz egyszer egy szép emlék.
-Istenem,mekkora disznó ólat hagytak ezek maguk után!-hallottuk meg az egyik  felszolgáló lány hangját.-Minden tiszta üdítő!
Egyből mindenki Andrásra nézett.
-Mi van?!Én itt ültem!-kerekedett el a szeme.
Erre akkora röhögés lett a jutalma,amekkorát még nem hallottam.Komolyan!
Mire mindenki végzett,és kész lett a pizza is,amit haza kellett vinnem apuéknak,addigra már elég sötét volt kint.Tamara és Zoé elment Ricsivel,Robival,Andrással,Karcsival,Dáviddal és Marcival,szóval egyedül maradtam.
Ahogy kiléptem az útra a forró pizzával a kezemben ,eléggé elkomorodtam.
-Hazavigyelek?
-Azt hittem te is Ricsiékkel vagy!-mosolyodtam el.Marci volt az,nekidőlve a motorjának.-Mióta tudsz motorozni?
-Elég régóta.-vonta meg a vállát.-Amúgy meg Ricsiék is csak egy darabig mennek Tamiékkal.Másfelé laknak!Szóval?
-Mi szóval?-néztem rá.
-Hazavigyelek?-röhögte el magát.-Elég gyenge a memóriád..
-Naa!Ne sértegess!-nevettem el magamat én is.-Egyébként meg megköszönném!
Mosolyogva megcsóválta a fejét,aztán oda adott egy fekete-piros bukósisakot és elindultunk.
**** 
-Bejössz?-adtam vissza a bukósisakot osztálytársamnak.
-Á,talán majd máskor.-mosolygott rám.
-Miért,tervezel máskor is hazahozni?-röhögtem el magam.Marci az a tipikus póker arc,jelen pillanatban tutira nyerne egy kört pókerben!Legalább is ha a mimikán múlna, ezer százalék.
-Kit tudja,mit hoz a jövő?-mondta,aztán csiga lassan elmosolyodott.-Na.Csáo!
-Csőcsá,és köszi!-mosolyogtam rá én is aztán bementem a kapun,kezemben a pizzával és a kulcs csomómmal.-MEGJÖTTEM!-ordítottam el magam,majd elindultam a konyha felé,ahonnan Annát hallottam.
-Király,jött hozzád valaki.
-Bárki is az,most nem érek rá!-mondtam,aztán elkezdtem dúdolni a kedvenc számomat.






1 megjegyzés: