2013. április 2., kedd

Október 7.

Október 7.Hétfő

Mint kiderült,tegnap az egyik legeslegjobb barátom,Eddy jött el hozzánk.Szűcs Edmond Tamás a teljes neve,de utálja is rendesen.A 16 éves siófoki srác kicsi korom óta az egyik legjobb barátom.Mivel  a Tamás nevet utálja,az Edmond-tól pedig irtózik,így csak Eddy-nek hívja mindenki.

*A tegnap este történtek. *
-Kop-kop!-hallottam meg egy ismerős hangot.
Felpattantam az ágyamról és kinyitottam az ajtómat.
-Szóval nekem sem érsz rá?
-Eddy!-öleltem meg.-Te mégis hogy kerültél ide?
-Hallod,felszálltam a vonatra,aztán leszálltam a vonatról,aztán eljöttem a metróval és úgy 1 hétig még itt leszek.Anna mondta,hogy itt szívesen látnak,de azért ennyire ne szoríts!
-Mi?Ja!-aztán elengedtem.-Jól van na!Rég láttalak!-röhögtem el magam.
-Nekem mondod?Mióta van pc?-kerekedett el a szeme.
-Max 1 hete.Mást meg se jegyzel!?-csodálkoztam.
-Bee!Tudom,hogy milyen Zoé.Hidd el,tudom hogy fertőz a stílusa-kacsintott.Hát igen. Utoljára 2 éve láttam,amikor azt a képet csináltam róla.Azt a képet egyébként kitettem a szobám falára,pont Zoé és Tami fényképe mellé,a 'My BEST Friends' felirat alá.Persze ezt ki is szúrta egyből,de nem szólt semmit.


* Ma reggel*
Mint minden reggel,most is ugyan azokat csináltam.Zene mellett felöltöztem,és emberi fejet varázsoltam az enyém helyére,majd lementem a földszintre,ittam egy bögre kakaót és felvettem az oldaltatyómat.
-Hova,hova?
-Ugyan hova mehet egy 14 éves lány Hétfő reggel?-néztem Eddy-re mosolyogva.
-Huhh,oké leesett!-röhögte el magát.-Elkísérjelek?
-Aha!-kezdtem el vigyorogni.-Legalább megismered az osztályomat.
Kimentünk az ajtón és elindultunk az úton.
-Csinálhatok rólad majd egy képet?-néztem rá.
-És minek az neked?
-Lecserélni a régit a falon?-kérdeztem,mire elröhögte magát.
-Oké,lebuktam.Én is imádlak kis lüke! -ölelte át a vállamat.-Az ott Zoé?
-Ahha!-mosolyodtam el.
-Hű..Jól megváltozott!
-Ahhaa!-röhögtem el magam.Egyszerűen élvezet nézni,hogy  azt se tudja hol van.-Csőcsá Zo!
-Aloha nép!Ő ki?
-Az igen!-blokkolt le Eddy.-Nem is emlékszel rám?
-Várjunk csak...Nem!Nem rémlik.-vonta meg a vállát.
-Eddy.Tudod!
-Bee,mit szekál ez a gyerek?-nézett rám kerek szemekkel.Csakhogy lebukott.
-Oké Zo,elég lesz!-mosolyogtam.
-Nyugi Eddy,téged nem lehet elfelejteni!-nevette el magát Zoé,de úgy,hogy a szemét törölgetnie kellett,hogy nehogy elsírja magát.
Bő 10 percen belül odaértünk a suli elé.
-Aloha nép!-lépdelt oda Zoé,majd úgy kezdett el mozogni mint a pláza cicák és rebegtette a szempilláit,végül egy puszit küldött.És akkor rájöttem,hogy ez az alakítás azért volt,hogy oldja a nem létező feszültséget.
Mindeni kérdőn nézett rá,aztán elröhögtem magam,utánam pedig sorban mindenki.
-Mi ez a köszönés?-törölgette a szemét Karcsi.
-Inkább ez mint a 'Kézcsók hölgyem'!
Na ezzel végleg betette a kaput.
-Oké.Ki az új srác?-lépett oda hozzánk Dávid.
-Ja,igen.Ő itt Eddy,a legjobb barátom,és nem fog ide járni!-mosolyodtam el.
-Csá!-köszönt Dávidnak Eddy,aztán a többiekre nézett és nekik is biccentett.
-Császtok!-szállt le a motorjáról Marci is,aztán oda állt mellénk.-Te meg ki az ördög vagy?
-Bee,beszélhetnénk?-lépett oda Alex.
-Bocs most nem!
-Gabi,ezek most mit néznek?-súgta oda Eddy.
-Passz.Téged.
-Ezzel aztán megnyugtattál!-rágta a száját.
-Oké skacok,menjünk be,mert kell a büféből tejeskávé.-kiáltott fel Karcsi.
-Húha,és milyen tejjel?-kuncogott Robi.
-Menekülj!-húzta össze a szemét Karcsi,és mire Robinak leesett,addigra már futhatott Karcsi elől.
-NA jó,mi tényleg mentünk.Azért ne késd le a magyart!-kacsintott Marci.
-Kössz a jó tanácsot.
Miután egyedül maradtam Eddyvel a suli előtt és meghallottam,hogy nyílik az ablak az egyik teremben, elmosolyodtam.
-A haverjaid az ablakból kukkolnak!-tátogta Eddy.
-Figyelj.Miért is vagy most itt?-néztem kék szemébe.-Mert nekem itt valami bűzlik.
Eddy arcáról lehervadt a mosoly.
-Hát,tudod.Közelebb költözünk Pesthez,mert itt több a munkalehetőség.
-Na,az jó!-mosolyodtam el.
-Hát,nem egészen.Ti is jöttök velünk.
-Várj.Ezt hogy érted?
-Közelebb költözünk Pesthez,de te és Anna is jöttök velünk,mivel apud szinte haza se tud jönni.Egyedül meg nem maradhatsz,így An..
-Állj!El kell mennem?!Itt kell hagynom mindent?Most remélem csak viccelsz!-kezdtem hisztizni.
-Jó lenne.-aztán széttárta a karjait.Megöleltem,de nem sírtam,csak nem értettem a dolgokat.-Jó lenne ha erről még Zoénak se szólnál.
-Miért ne? húzódtam el tőle.
-Mert..hosszú!Most menj és csinálj úgy mintha semmit nem mondtam volna!-mosolygott rám.
-Oké.-fordultam meg.
-Bee..
-Hm?-néztem hátra,mire csak legyintett egyet és elindult vissza a házunk felé.

****

-..És ne felejtsétek a kötelező olvasmányokat!-indult el az ajtó felé Papp tanár úr.Épp hogy kitette a lábát az osztályból,Tami,Dávid,Marci,Zoé és Karcsi is ott állt fölöttem.
-Ki az a srác?-nézett rám Tami.
-Az nem lényeg!Mit keres ez itt?-vont kérdőre Karcsi.
-Csituljatok már!-szólt rájuk Marci.-Válaszolj Karcsi kérdésére,Tamié nem is fontos annyira!
-Hé!-fontam össze a karom magam előtt.-A neve Eddy,és azért jött mert a barátom!
-Az igen,erről nekünk nem is szóltál!-tette csípőre a kezét Tami.
-Jajj,nem úgy a barátom!-nevettem el magam.-Kicsi korom óta ismerem,ő az egyik legjobb barátom.
-És mit akar?-sürgette Marci a témát.
-Majd megtudjátok,idővel!-azzal kimentem az osztályból.A folyosón voltam amikor Laura lépett ki az osztályukból.
-Szia Gabriella!-köszönt.
-Hello.-indultam volna tovább.
-Figyelj..Láttam reggel a pasidat.
-A kimet?-ráncoltam a homlokomat.-Ja,hogy Eddyre gondolsz?Ő nem a pasim!-nevettem el magam.
-És van most barátnője?Mert nagyon helyes...
-Hidd el,nem kellenél neki!Hogy is mondjam..nem vagy az esete! Béke!-azzal otthagytam.Egyenesen a szekrényemhez mentem,és kiszedtem belőle a megfelelő könyveimet,majd kiültem az udvarra gondolkozni.
-Ott van Bee!-hallottam meg.-Bee!Nem jössz ide?-kiabált Dávid.
-Kösz most nem!-mosolyodtam el.
Aztán betettem a fülembe a fülest és hallgattam a zenét.Vagyis csak akartam..
-Na,jó!Beszélnünk kell!-pattant le mellém Marci.Én elég értetlenül néztem rá,főleg mivel nem értettem miért kéne nekünk beszélnünk.
-Öhm..oké.
-Mi ez az egész?
-Mármint?
-Alex,aztán megjelent Áron,aztán ez az Eddy vagy ki a frász..
-Hogy jön ide Alex és Áron?-ráncoltam a homlokomat.-Marci tudnom kéne valamiről?!
-Ezt nekem kéne kérdeznem!
-Hát én végképp nem értek semmit!-röhögtem el magam és megtámasztottam az államat a kezemmel.
-Nem Alex volt!-szólalt meg pár perc múlva.-Nem ő mondta el!
-Akkor ugyan ki?!
-Kaptunk egy sms-t,és ahhoz volt hozzá csatolva egy videó.Egy parkban voltatok és ott mesélted...
-Milyen számról?!-csuklott el a hangom.-MARCI MILYEN SZÁMRÓL!?-kiabáltam.
-Erről..-tolta felém a telefonját.
-Ez nem létezik..-csóváltam a fejemet.-Marci..mindenki kapott?
-Igen,miért?
Felpattantam a helyemről és a hajamat kezdtem el tépni.Nem létezik,hogy arról a számról kapták meg az egészet!
-Bee,mi a baj?-emelte fel a hangját Marci is,mire mindenki oda kapta a fejét.Velem forgott a világ,aztán egy hangos reccsenést hallottam,és a kezemet elvéve a hajamról,éreztem ,hogy végig folyik valami az arcomon.
-Jézusom!-állt fel Marci,majd lefogta a kezemet.Emlékszem,hogy Dávid és Ricsi jöttek segíteni Marcinak,Tamara Zoét nyugtatta,én pedig egyre kábább lettem..


2 megjegyzés: